Monday, October 18, 2010

Festivalul ciocolatei in Stockholm

Intre 15-17 octombrie a avut loc la Nordiska Museet in Stockholm Festivalul ciocolatei. Pentru al 9-lea an la rand, producatori, importatori si distribitori de ciocolata, praline, prajituri, bomboane, trufe si alte minunatii s-au intalnit cu iubitorii de ciocolata.

Au avut loc concursuri, prezentari, s-a ales pralina anului si ciocolatierul anului, s-au realizat sculpturi in ciocolata, s-au impartasit retete si secrete, au avut loc tasting-uri.

Nu am putut sa nu fiu si eu prezenta, ca o mare gurmanda ce sunt :) Intrarea a fost de 120 coroane de persoana si a meritat fiecare banut!

Va las sa va delectati cu poze!

Photobucket

Ciocolata cu fructul pasiunii si chilli, cu umplutura de caffe latte, trufe cu umplutura de polkagris, martipan si fistic, trufe cu zmeura, Calvados, smochine si vin rosu, ciocolati micute cu gust de portocala si scortisoara, trufe cu coniac de pere, trufe de ciocolata cu chilli.

Photobucket

Trufe de ciocolata cu zmeura, cocos, cu gust de trabuc( ma intreb oare cum or fi ca nu am avut curajul sa testez) si banana split.

Photobucket

Cupcakes cu ciocolata, capsuni, fructul pasiunii si topping de lime. Coji de portocala inmuiate in ciocolata.

Photobucket

Trufe de ciocolata cu whiskey, praline cu fructul pasiunii si tequila.

Photobucket

Ciocolati mici cu migdale prajite si alune de padure, praline cu ciocolata amaruie si umplutura de capsuni, cu ciocolata alba si umplutura de cocos, praline cu Cointreau si alune de padure caramelizate, praline albe cu fistic.

Photobucket

Dulce si sarat, ciocolata cu sare de mare. Am gustat putin sceptica, insa spre surprinderea mea au fost foarte bune la gust!

Photobucket

Fructe de cacao proaspete. La 75 coroane bucata, sau 2 pentru 100 de coroane. Asta ar veni cam 9 euro.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mazarine

Photobucket

Photobucket

Caramele cu nuci pecan si sare de mare. Caramele cu gust de cappuccino.

Photobucket

Fantana de ciocolata, nelipsita de la acest gen de evenimente. Astia se laudau ca ar fi cea mai mare din lume!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Trabucuri de ciocolata cu martipan de fistic, irish coffee.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Trufe cu branza cu mucegai. Nu am gustat si habar nu am ce gust ar putea sa aibe, insa trebuie sa recunosc ca arata foarte bine.

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

16 Comments:

Unknown said...

mmmm... ciocolata :P, ce pofta mi-ai facut :)

Poppy said...

Foarte bine Isa! Imi trebuie colegi de suferinta! Si mie mi-a fost o pofta ieri.... :)

Unknown said...

tocmai am citit descrierea raiului aici pe blogul tau :)

maria mihalache said...

Ce mi-ar fi placut si mie sa fiu acolo.
Seara buna!

Poppy said...

@kadiavsdutzu Daca in rai exista ciocolata, asa ar trebui sa arate :) A fost intr-adevar un festival inchinat ciocolatei si tuturor celor care o iubesc :)

@Maria Eu am fost cat pe ce sa ratez evenimentul insa ma bucur ca am putut sa fiu acolo si ca pot sa impartasesc celor interesati din experienta mea, daca nu prin altceva macar prin poze :)
O seara minunata iti urez si eu!

diamond said...

mvai, ce pofte mi-ai starnit!D

Svea said...

Vaaaai de mine! Nu am stiut de festivalul asta dar cred ca a fost de vis! Am salivat de numa', doar uitandu-ma la poze! Pupici!

salmi said...

vai ce mi-ai facut! Salivez pe aici pe tastatura...:). Super cicolati!

Poppy said...

@Diamond, Svea, Salmi multumesc pentru aprecieri fetelor, ideea era sa mai saliveze si altii ca si mine la vederea ciocolatilor! :)

Anonymous said...

Vai ce ”nebunie cicolatoasa” acolo...M-am delectat cu aceste poze.Minunat.

daniela said...

offff Doamne, ce am vazut! Ciocolataaaaaa!!!!!! imi vine sa mananc laptopul....

tpjewelry said...

I like it very much, welcome to my website, here are you like all ladies adorn article, thank you

Anonymous said...

Wow, suprisingly I never knew this. I have been reading your blog alot over the past few days and it has earned a place in my bookmarks.

Silberlöffeltraum said...

MHHH un vis demn de invidiat

Anonymous said...

minunate! iti vine sa le gusti pe fiecare asa de fain sunt ornate!

Anonymous said...

bape clothing
fear of god
nike sb
off-white
off white outlet
air jordan travis scott