Thursday, April 23, 2009

Crema de iaurt cu fructe de padure

Photobucket

Reteta asta e un fel de desert foooarte usor si racoros, care se poate savura ca si mic dejun sau brunch. Nu am dat cantitati deoarece fiecare pune cat vrea. Se pun straturi straturi in pahar si nu e neaparat necesar sa se aranjeze cum am facut eu... liber la imaginatie!

Photobucket

Am folosit

fructe de padure
iaurt fara arome
nuci tocate
cereale (fitness kellogs am luat) faramitate
frisca lichida
zahar vanilat
miere de albine (optional)

Fructele de padure le-am decongelat frumos si le-am scurs de sirop. Cerealele se faramiteaza si se amesteca cu nucile tocate.

Photobucket

Frisca lichida se bate cu mixerul sau la robot cu zaharul vanilat si se incorporeaza iaurtul. Eu am vrut un gust mai pronuntat de iaurt asa ca ratia a fost de 2 la 1 in favoarea lui :)

Photobucket

Se pun straturi straturi in pahar, dupa cum am spus, dupa imaginatia fiecaruia. Mie mi-a iesit un strat cereale cu nuci, unul fructe, apoi crema de iaurt si se repeta. Fructele mele de padure au fost cam acre, asa ca peste fiecare strat am adaugat putina miere de albine, ca sa le mai indulceasca. E o alternativa mult mai sanatoasa zaharului si da un balans intregului desert. Dar daca unii prefera mai acrut, se lasa fara.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Se dau la frigider pentru 1 ora si dupa aceea sunt delicioase!

Photobucket

6 Comments:

diamond said...

asta este fix pe gustul meu! usor cu fructe, nu mi-as dori nimik mai mult!:P

Poppy said...

Da, desert usor, nu cade greu la stomac, fara prea multe calorii. Si bun pe deasupra :)

lauralaurentiu said...

Ce frumos arataaaa! Si bun, aerat, usor! Sincere felicitari!

Anonymous said...

Buna. Poate esti de mai mult timp in suedia decat mine.... nu sti cum ii spune la urda aici? ....stiu ca se gaseste si aici, dar nu mai retin denumirea(nu are 100% gustul de acasa, dar na ...) Te rog mult daca sti, raspunde-mi!! Tack!

Anonymous said...

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say
that I've truly enjoyed browsing your blog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

Also visit my site ... raspberry ketone diet

Unknown said...

Best friend Coach Outlet Online successive good years, Gucci Shoes Factory, winter spent Uggs Outlet in Sanya, Monster Beats Outlet, so winter home,Michael Kors Outlet Online seems to be nowhere in sight, North Jackets Outlet, both a little rusty, Nike Air Max Shoes, but also very cordial, Burberry Outlet Online, forward to tonight, feather-like snow, MCM Bags Outlet, drifts underground, Coach Black Friday, looking at that the floc, Louis Vuitton Outlet, fly like snow Ling, Michael Kors Outlet Online, eloquent, Polo Outlet Online, flying in the sky, Cheap Canada Goose, limp walk downs, strange things, marc by marc jacobs Bags, I float thinking lianpian, North Outlet Online, poetic heart Prada Outlet Online wenqing, not help surging surging, Coach Factory Outlet, so I borrowed the winter, Ralph Lauren UK, snows research ink, Longchamp Sacs Sortie, into the mind of inactivity, Michael Kors Outlet, the white gucci backpack snow everywhere, Monster Beats By Dre, wrapped in some different, Ralph Lauren Outlet, kind of scenery, Oakley Sunglaases Outlet, wherever the wind in Coach Outlet the faces, of the people, Michael Kors Bags Outlet, who are very Huddled, could not help.