Monday, January 18, 2010

Dulciuri de Craciun - Julgodis



In Suedia de Craciun se obisnuieste, in mod traditional, sa se faca "julgodis", adica dulciuri de Craciun. Acestea se pot cumpara si din magazine, care in aceasta perioada a anului ofera o larga varietate insa nu este acelasi lucru cu ale face acasa. Mai ales ca este o activitate foarte placuta la care pot participa si copiii.

Exista tot felul de julgodis, eu anul acesta am decis sa fac patru feluri: knäck (caramel cu nuci), ischoklad (ciocolata de gheata), vaniljkola (caramele cu vanilie) si wienernougat (nougat cu ciocolata si migdale)!

11 Comments:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) said...

woooow frumoase prajiturelele!!!Dar vreau si retetele..... !!!!Felicitari!!!

Poppy said...

Multumesc Judy! Vin si retetele curand.. de-ar avea ziua 48 de ore! :)

Mariana said...

Arata intrun mare FEL !Ce gustoase trebuie sa fie!

Bine spus draga Poppy,de-ar avea 48 ore ziua as fi si eu mai multumita!
Of,dar nu e!ce pacat sau mai bine zis mare pacat!

diamond said...

auch, ma omori...arata minunat..pui retetele te rog? pup :P

Ina Todoran said...

Poza e dementiala!!!

Flori said...

Buna!

Am descoperit de curand blogul si mi-a placut foarte mult! Retetele sunt super iar pozele extraordinare.... te-am trecut la favorite!
As dori sa stiu daca se poate un link exchange cu blogul meu http://bucatariaportocalie.blogspot.com/

Multumesc frumos!

Elena said...

Ce harnica ai fost, Poppy!
De ce nu esti tu vecina mea?

Poppy said...

Off asa de ocupata am fost nici nu am avut timp sa raspund :(
Multumesc la toate fetele pentru cuvintele frumoase!
Flori, facem exchange cum sa nu, te adaug acum :)
Elena, tu nu ai facut julgodis?

Poppy said...

Si nici nu le mai am cu limba romana...
Erata: "Multumesc tuturor fetelor"!

Flori said...

Multumesc frumos, Poppy!
Pupici!

Anonymous said...

birkin bag
golden goose
cheap curry shoes
kd shoes
golden goose outlet
kd shoes
golden goose outlet
ggdb outlet
goyard bag
bape