Thursday, December 17, 2009

Tarta frantuzeasca cu prune



Este una dintre cele mai simple tarte pe care le-am facut vreodata. Si printre cele mai rapide deserturi. Nu necesita decat trei ingrediente, si nu este cu nimic mai prejos de alte retete de tarte pretentioase.

Am folosit:
- aluat foietaj
- prune
- zahar



Prunele le-am spalat, le-am taiat in patru si le-am pus intr-un castron cu zahar.



Aluatul se pune intr-o forma de tarta. Deasupra se pun bucatele mici de unt, se presara zahar si se da la cuptor, 180 de grade pentru cateva minute.



Am scos tarta din cuptor, am asezat prunele in cercuri concentrice (pe cat posibil), am presarat zahar din plin deasupra. Am dat din nou la cuptor.



Este atat de delicata tarta, la inceput dulce, apoi acrisoara, cand muscam din prune... Pentru mine este un desert usor, lejer si delicios!



18 Comments:

Sarea in bucate said...

DACA ITI FACE PLACERE , TI-AM OFERIT UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

Poppy said...

Multumesc frumos, trec sa il iau curand! :)

Marcela S. said...

Foarte epetisanta tarta ta cu prune. Sarbatori fericite si un an nou mai bun.

adriana gherman said...

Sarbatori fericite şi La mulţi ani!
Imi place tare mult blogul tău şi ceea ce găteşti!

Cristian Borod said...

Bucuria vine din lucrurile marunte, linistea din suflet, iar caldura din inima. Iti doresc sa le ai pe toate, alaturi de familia ta! Sarbatori fericite!

Ginette said...

Sarbatori fericite !!!

Sa va fie casa, casa
Cu bucate noi pe masa
Mos Craciun cu sacul plin,
Drumu'n viata cat mai lin,
Bogatie cata vreti,
Sanatate pentru toti,
Iar la anul care vine
Sa va fie si mai bine.
LA MULTI ANI !!

Miha said...

Craciun fericit! Sanatate, multe impliniri si dragoste!

Ralu said...

Sarbatori fericite si din partea mea, multa sanatate, bucurii si liniste sufleteasca!

Anonymous said...

Multa sanatate, fericire in suflet, liniste in casa si multe impliniri in anul care vine, alaturi de cei dragi.
Sarbatori fericite!

Poppy said...

Multumesc tuturor pentru minunatele urari! Ale mele vin putin cam tarziu :( dar urez, retroactiv, Craciun fericit la toata lumea, sanatate, impliniri si liniste sufleteasca!

Sabina said...

Poppy, de mult urmaream blogul tau. Ai multe retete interesante. Te-am trecut in lista mea de blogulete, pentru a te urmari mai bine :)

Poppy said...

Multumesc mult Sabina pentru compliment, te-am trecut si eu, abia acum am descoperit si eu blogul tau, care a minunat, dar mai bine mai tarziu decat niciodata :)
Un week-end placut!

Edith said...

Vaaai cat de bine arata!
La multi ani! Multumesc de vizita si urari :)
O sa te adaug in blogroll ca am cu ce-mi clati ochii pe la tine. :)

Poppy said...

Edith... acum am vazut mesajul off... te-am adaugat si eu la bloggroll cu cea mai mare placere (te aveam in favorite de vre-un an si ceva!) :)

pheno said...

replica zara bags replica chanel bags ebay replica bags in bangkok

thipi said...

Visit Your URL hop over to these guys click over here now click here to read find this this hyperlink

shenneat said...

i6s09u5z17 w9d29f2j72 f6a57j1v15 m1n06y1k49 o7p37p4l91 v1f34t5p89

Anonymous said...

kyrie 7 shoes
hermes bag
off white nike
nba star shoes
hermes outlet