Monday, February 15, 2010

14 februarie

Pe 14 februarie am obisnuit in ultimii ani sa sarbatorim (unii dintre noi) Valentine's Day. Sau mai bine spus, Ziua indragostitilor. Ca este o sarbatoare imprumutata de peste ocean sau nu, ca este plina de kitch si prost gust, ca nu are substanta sau are, ca mai bine sa aducem in prim plan Dragobetele romanesc sau nu, sunt subiecte pe marginea carora se poate discuta mult si bine. Eu mi-s cu parerile impartite si cred ca are si parti bune si rele.

Si in Suedia este o sarbatoare imprumutata de la americani, insa in calendarul lor, pe 14 februarie se sarbatoreste ziua numelui Valentin. Si se numeste "Alla hjärtans dag" - Ziua tuturor inimilor :) How cute is that?

Si una dintre partile bune, dupa cum spuneam mai sus, este ca ne putem delecta cu meniuri speciale, in comfortul prorpiului camin sau la restaurant.

Meniul nostru de ziua indragostitilor a constat din:

- supa catifelata de homar, si paine prajita cu aroma de usturoi
- pui la cuptor a la Jamie umplut cu lamaie si rozmarin, servit cu legume
- kladdkaka - prajitura ciocolatoasa, servita cu frisca si zmeura proaspata








6 Comments:

Alexandrina said...

Prajitura e superba! Felicitari pentru meniul reusit!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) said...

Meniu super!!!!!!

Alisa Anton said...

Reteta pt prajitura care arata absolut SENZATIONAL, pe cand?:)

Poppy said...

Multumesc frumos fetelor :) A fost o masa reusita intr-adevar.
Retetele vin si ele usor, usor Alisa :)

Anonymous said...

yamiii! kladkaka e unul din deserturile preferate pe care le afce Diana :) alaturi de kanelbuular si o alta praji suedeza care nu imi amintesc acum cum se numeste...

Eu vreau sa stiu reteta de pui...pare delicios!

Anonymous said...

nah, tot aiurea am scris...kladdkaka si kanelbullar :).