Sunday, May 3, 2009

Placinta cu branza si cu ciuperci

Photobucket

Am folosit:

aluat refrigerat
2 oua
1 cutie ciuperci
1 ceapa mica
250g branza de vaci
50g branza feta
sare,piper
1/2 cutie iaurt sau 50g smantana lichida
ulei sau unt pentru prajit

Photobucket

Umplutura branza - se amesteca branza cu feta maruntita si frecata, oul batut si se adauga sare dupa gust

Photobucket

Umplutura ciuperci - se caleste ceapa taiata foarte marunt in ulei (se poate folosi unt, are un gust mai delicat) si se adauga ciupercile maruntite. Se tin pe foc aproximativ 5-7 minute dupa care se adauga smantana/iaurtul si se mai prajesc 3-4 minute. Se adauga sare dupa gust

Photobucket

Aluatul l-am taiat in doua, cate o foaie pentru fiecare umplutura. L-am intins si am pus umpluturile de-a lungul... se pot face orice fel de forme... eu le-am preferat simple si lunguiete ca la strudel. Le-am uns cu ou batut si le-am intepat cu scobitoarea.

Photobucket

Se dau la cuptor, preancalzit la 200 grade celsius pentru 20-30 minute. Trebuie verificate des.. eu am stat cu ochii benoclati pe ele sa nu le ard caci nu intotdeauna corespund specificatiile de pe punga cu aluat cu cuptorul fiecaruia... Pe al meu mai am putin si il urasc!

Photobucket

Photobucket

7 Comments:

madde said...

hej,din intamplare am dat de blogul tau,si am remarcat produsele suedeze...logica fiind ca locuiesti ca si mine in suedia..chiar ma intrebam unde sa gasesc branza de vaci ca acasa,,,negasing am facut branza de casa,dar vad ca si cotage cheese merge .spor la retete ,am sa probez cave de pe aici.

Loredana said...

buna reteta ta! am incercat-o si eu!
bineinteles ca nu arata ca la tine, pe apropae, dar macar e f buna! esti buna gospodina ce mai!

Poppy said...

Da Madde, cottage cheese, in special cea de la Kelso este branza care imi aduce aminte cel mai bine de branza noastra de vaci. Eu o maruntesc cu furculita .. si daca adaugi putina branza feta, care mi se pare diferita de cea de la noi (seamana mai mult cu telemeaua) iese mai gustoasa :)

Poppy said...

Multumesc mult Loredana pentru compliment si ma bucur ca ti-a iesit si ca a fost buna! Te mai astept pe aici!

thomas sabo said...

This blog has got a lot of really helpful info on it! Thanks for sharing it with me

Anonymous said...

When the pet is kept in the loop of Julius K9 harness, it is supposedly the comfort factor of the handler and the dog, which is being thought about.

The approximate adult size (two years old or older) of the
Silky Terrier is 9 to 10 inches to the withers (highest point of the shoulder) and 8 to
11 pounds. Once the birds are old enough,
as early as 16 weeks old depending on the time of year they
were born, they will begin laying eggs.

Feel free to surf to my website: watch dogs dressed in peels

Anonymous said...

ggdb
off white
kyrie shoes
golden goose clearance
supreme