Wednesday, April 8, 2009

Salata calda de bacon cu sparanghel

Photobucket

A venit si a trecut week-end-ul, si m-am alineat si eu in rand cu lumea: cina la lumina lumanarilor! Am decis sa fie sparanghel cu bacon, salata calda, reteta la auzul carui nume imi si ploua in gura(preluata de pe The Hungry Mouse)... Servit cu rissoto si vin alb! Mmmmmm..!

Am folosit:
2 legaturi sparanghel
250g bacon
1 ceapa
zeama de la 1/2 de lamaie
sare

Photobucket

Sparanghelul se gaseste aici pe toate drumurile si e de toate culorile. Nu-l cumpar pe cel la borcan, ca mi se pare ca e prea moale si pleostit si are un gust mai salciu. Il prefer pe cel proaspat. 2 legaturi am cumparat (ultimele doua... suedezii se pare ca mananca sparanghel intr-o veselie), le-am spalat si le-am taiat cam 2 cm din codita (e o parte putin mai lemnoasa).

Photobucket

Photobucket

Se pune la prajit bacon-ul taiat feliute subtiri. Nu se adauga ulei, ca lasa destul de multa grasime. Cand este prajit bine se scoate pe o farfurie acoperita cu servetele de bucatarie ca sa absoarba grasimea in exces.

Photobucket

In grasimea ce a ramas se pune la prajit ceapa. Cand aceasta devine sticloasa se pune in tigaie si sparanghelul. Se prajeste in jur de 8-9 minute, la foc mediu, amestecandu-se din cand in cand. Tot acum se adauga si sare dupa gust. Sparanghelul nu se moaie dar devine putin mai "flexibil".

Photobucket

Se adauga si baconul si se mai lasa 2-3 minute ca sa se intrepatrunda aromele.

Photobucket

Se stropeste totul cu zeama de lamaie.

Photobucket

Am infulecat-o (ca sa nu spun servit-o) cu rissoto si vin alb.. plus lumanari..delicios ce sa mai..

Photobucket

9 Comments:

Jack T said...

Hallo,

super professionelle Präsentation si frumoase Rezete.Compliment

Salutäri Jacktel

Poppy said...

Hallo und danke Jacktel! Und Sie haben ein sehr schönes Blog :)

Jack T said...

Hallo Poppy,

Multumesc de Kompliment.
Am vrut numai sä scriu cä Tu faci Bucätärie de Klasse superior. Lucrezi cu Qualität Komponente si le prelucrezi foarte Professionell. Präsentation e super Klasse. Kompliment mare de la mine.
Salutäri de la Nürnberg
Jacktel

Pupottina said...

hola Poppy

it's very good!

Poppy said...

Hola Pupottina! Thanks for stopping by and for the compliment :)

ama said...

sarbatori fericite :)

Poppy said...

Sarbatori fericite tuturor!

salmi said...

Wow ce delicatese...am sa incerc reteta, suna tare bine.

Poppy said...

Mersi mult Salmi, chiar a fost foooarte bun!