Thursday, March 26, 2009

Tortilla cu chorizo

Photobucket

Se folosesc
3 cartofi
2 ardei grasi
300g chorizo
7 oua
1 ceapa
6-7 rosii cherry
ulei de masline
100g apa calda
parmezan


Photobucket

Chorizo este un tip de carnat din Spania si se gaseste in sute de varietati. Eu il prefer in special pe cel afumat, ca seamana un pic cu carnatii facuti la noi.

Cartofii se curata si se pun la fiert in apa cu sare pentru 15-20 de minute, pana devin moi. Apoi se taie cubulete. Ceapa, ardeii si rosiile se taie marunt si se calesc in tigaie cu putin ulei de masline, la foc mediu.

Photobucket

Se adauga cartofii si chorizo feliat. Carnatul asta era putin cam gros, asa ca l-am taiat in 2 si unele in 4.

Photobucket

Se adauga oualele batute cu apa, sare si piper si se lasa sa se "prinda" omleta 8-10 minute.

Photobucket

Se rastoarna apoi toata tortilla intr-o tava unsa cu putin ulei. Trebuie avut grija sa nu se rupa... pe a mea bineanteles ca am rupt-o la mijloc, dar le-am potrivit (a se citi lipit) pana la urma.

Photobucket

Se presara parmezan ras deasupra si se da la cuptor, 180 grade, pana ce se prinde omleta deasupra si se topeste parmezanul.

Photobucket

Se serveste calda. Eu am facut si o salata rapida, deoarece am crezut ca va cadea greu la stomac, dar a fost surprinzator de usoara si delicioasa!

0 Comments: