Saturday, February 6, 2010

Tarta cu carne tocata



Dupa toate dulciurile astea de Craciun, eu sunt la o maaare dieta. Cu salate, cu piept de pui la gratar si peste si legume si ceai verde si toate alea.
Si cu toate ca nu sunt genul de fata care "trebuie" sa-i gateasca barbatului, cand il vad ca mananca numai sandvis-uri si pyttipanna cumparata de la magazin si omleta parca mi se face mila :)
Asa ca am facut o tarta delicioasa cu carne tocata servita cu salata. Este de subinteles ca eu am mancat doar salata...

Am folosit:

-pentru aluat: 3dl faina
125gr unt
3 linguri apa
-pentru umplutura: 140gr bacon
500 gr carne tocata
1 ceapa
2 ardei rosii mari (sau 3 mici)
1 lingurita busuioc tocat
1 lingurita maghiran
2 liguri otet de vin rosu
2dl apa
1,5 dl smantana
sare
-pentru uns: 1 ou



Se pregateste aluatul. Trebuie sa mentionez ca aceasta tarta nu are baza de aluat, acesta se pune doar deasupra. Este insa foarte gustos.
Se amesteca ingredientele pentru aluat, untul fiind in prealabil tinut la temperatura camerei.



Se pune intr-o folie de palstic si se da la frigider pentru circa 30 de minute.



Se pune baconul taiat fasii la prajit. Se adauga ceapa taiata marunt.



Se adauga carnea tocata. Si apoi ardeii taiati cubulete.



Am adaugat sarea, busuiocul, maghiranul si apa si am lasat aromele sa se intrepatrunda
circa 5 minute.



Se adauga smantana si se amesteca, tinandu-se pe foc inca 4-5 minute.



Se pune totul intr-o forma de tarta.



Se scoate aluatul din frigider si se intinde o foaie de circa 2 mm grosime. Se taie fasii, daca aveti cu un cutit special pentru saleuri (eu nu am avut). Dupa cum bine se observa din pozele mele, eu cu orientarea stau mai prost, iar fasiile mele au iesit cam grosolane :)
Dar a fost foarte bun si asa :)



Se aseaza fasiile de aluat peste tarta si se ung cu ou batut.



Se da la cuptor, 225 grade pentru circa 25 de minute.
Eu am servit tarta calda, cu salata de rosii, castraveti si avocado si a fost un adevarat regal.

7 Comments:

Anonymous said...

Pot folosi aluat gata facut din magazin? Din acela cum am folosit la somon in crusta(apropo, a devenit o mancare apreciata si deja am gatit-o de cateva ori). Arata si pare tare buna tarta, as incerca-o si eu.

cupcake said...

arata tare bine tarta asta!bun bun

Poppy said...

Da Salmi, nu vad de ce nu ar merge cu aluat de la magazin. Asta e reteta de Köttfärspaj clasica. In unele retete ei mai adauga si ciuperci, dar eu nu am avut. Si e foarte buna, aduce putin cu ardeii nostrii umpluti, din cauza smantanii :)

@Antzu' Nu prea mi-a placut mie cum a iesit in poze, sincera sa fiu :) Dar a fost bun bun bun :)

maria mihalache said...

Arata bine,imi place.
O zi buna!

Poppy said...

Ma bucur ca ti-a placut Maria :)

marrya said...

Mmmm delicios, am pregatit si eu una din imaginatie si avand invedere ca e prima data a iesit excelenta, data viitoare o sa incerc si reteta ta, imi place ideea de aluat pe deasupra plus ca trebuie sa-mi achizitonez o tava speciala... Felicitari pt retete sunt excelente o sa mai trec pe la tine:*

Anonymous said...

You really make it appear really easy together with
your presentation however I to find this matter to be really one thing that I
believe I would by no means understand. It seems too
complex and extremely wide for me. I'm looking forward in your subsequent put up, I will try to get the dangle of it!

Here is my website; raspberry ketone diet