Friday, June 19, 2009

Tapas - creveti cu usturoi (garlic shrimps)

Photobucket

Am folosit:
creveti
ulei de masline
1 lamaie
2 catei de sturoi
o legatura patrunjel
boia de ardei
sare, piper

Photobucket

Tapas, prin definitie, sunt portii mici, asa ca las cantitatea de creveti la aprecierea fiecaruia. Dar nu trebuie transformat intr-un fel principal, este un fel de "teaser" :) Eu am avut ulei de masline cu aroma de usturoi, dar cel normal merge fara probleme. Din poza mea cu ingrediente lipseste boiaua de ardei. Nu trebuie uitat de ea, este un element important pentru ca le da o aroma dulce-iute nemaipomenita. Crevetii pe care i-am cumparat eu erau congelati si aveau codita intreaga. Sunt mai usor de apucat in acest fel, pentru ca se mananca fara furculita :)

Crevetii se marineaza intr-un amestec de ulei de masline, boia de ardei, sucul stors de la jumatate de lamaie si usturoiul pisat, pentru circa 30 de minute. Recnosc ca se poate si fara a-i marina, dar eu am o pasarica cu carnea marinata, mi se pare ca e mai gustoasa si mai frageda (orice fel de "carne").

Photobucket

Se prajesc in tigaie, cate 2-3 minute pe fiecare parte. Se adauga sucul de la cealalta jumatate de lamaie.

Photobucket

Se presara patrunjelul tocat si se potrivesc de sare si piper dupa gust.

Photobucket

In aceeasi tigaie am prajit cateva felii de bagheta pentru ca toate sucurile si aromele sa fie absorbite. E o nebunie!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 Comments:

Cristian Borod said...

Incantator arata crevetii tai! Meserie:)
saludos

Poppy said...

Mersic :) Si sa stii ca au fost asa de buni!

mazilique said...

schema asta cu painea in tigaie, la sfarsit - ff tare

Poppy said...

Cred ca schema asta cu painea am vazut-o acum muuult timp intr-o emisiune de-a lui Oliver, pe cand era el tinerel la el in bucatarie in apartament... si ii era lene sa faca painea la toaster si le arunca direct in tigaie. Nu sunt sigura insa, ca pe vremea aia abia daca stiam sa fac omleta, dar ma uitat la el si mi-o fi ramas in subconstient :)

Unknown said...

eh, sounds like a jamie ;)

Antonina said...

Ma delectez cu imaginea crevetilor.. si ma indrept spasita spre covrigii mei :((( Delicios !!!
O saptamana frumoasa

Anonymous said...

My family members always say that I am killing my time here
at net, except I know I am getting know-how every day by reading thes nice
articles or reviews.

Also visit my blog post: raspberry ketone diet

Anonymous said...

palm angels outlet
nike sb dunks
golden goose outlet
golden goose outlet
goyard outlet
kd shoes
fear of god essentials
jordan shoes
off white hoodie outlet
kd 15