Friday, November 20, 2009

Scoici scallop cu sos de unt pe pat de spanac

Photobucket

Ma uit ca nebuna la "Hell's Kitchen". Cred ca am vazut aproape toate editiile. Si un fel de mancare nelipsit din toate este "Scallops with.....". Am incercat cu disperare sa gasesc o traducere pentru scallops, dar se pare ca nu avem echivalent romanesc...
Am ales sa scriu in titlu scoici, dar nu sunt tocmai scoici,ci pulpa unui anume tip de scoica. Mai multe informatii gasiti aici.
Oricum, nu am gustat niciodata, le-am vazut la magazin, le-am cumparat si am decis sa le gatesc!

Am folosit:
- 250g scallops
- 2 catei de usturoi
- spanac - frunze
- 80g unt sarat
- 1 legatura patrunjel
- sucul de la jumatate de lamaie

Photobucket

Scoicile le-am decongelat si le-am uscat cu un servetel, pentru a absorbi apa in exces.Se topeste untul intr-o tigaie cu fooooarte putin ulei. Se pun scoicile la prajit in tigaie, 2-3 minute pe fiecare parte la foc mediu, pana se rumenesc putin.

Photobucket

Se adauga usturoiul taiat, patrunjelul tocat si sucul de lamaie. Se sareaza daca este nevoie. Se mai tin pe foc, 1-2 minute, nu mai mult.

Photobucket

Se scot scoicile si, in aceeasi tigaie, se pun frunzele de spanac. Se tin 1-2 minute si ele, pana se inmoaie.

Photobucket

Pe farfurie se pune spanacul, iar peste se aseaza scoicile si se toarna sosul din tigaie.

Photobucket

Sunt deosebit de fragede, cu un gust dulceag-acrisor. Merita incercat!

Photobucket

8 Comments:

Anonymous said...

Buna,
Am cautat si eu traducere dar a ta este foarte buna. Mai jos este ce am gasit eu daca cumva ajuta:
scallop

s specie de scoică (Pecnnidae); scoică ; feston;
vt a festona; a cresta; a tăia în zigzag

Foarte buna reteta, am incercat deja multe cu scallops, they are amazing.
Maria

Carmen said...

Felicitari,arata foarte bine si cred ca sint grozave!Cu prima ocazie am sa incerc si eu reteta ta!
Un weekend frumos!XXX

Poppy said...

@Maria Stiu, am cautat, dar degeaba, tot la scallop am ramas si eu:)

@Carmen Sa stii ca e grozava reteta, merita incercata! Un we frumos si tie :)

Unknown said...

Scallops nu sunt coquille St. Jacques?
la Metro se vand ca "scoici St. Jacques" :)

Poppy said...

Din cate am inteles, coquille Saint-Jacques sunt o specie de scallops. Ca exista de apa sarata, de apa dulce... Acelea din reteta mea, drept sa spun, erau micute, nu erau St. Jacques, de aceea am evitat sa spun lucrul acesta :) Daca astea micute au fost atat de bune... nu pot decat sa imi imaginez cum sunt alea mari!
Mazi, neaparat trebuie sa cumperi, sa le faci si sa le pui pe blog ca sa am de unde "fura" reteta!

Anonymous said...

Buna. Unde ati gasit scallops-uri in Romania? Am cautat peste tot. Se gaseste cumva in Bucuresti?
Mike

Anonymous said...

Thank you for the auspicious writeup. It actually used to be a leisure account it.
Look complicated to more added agreeable from you!
However, how can we be in contact?

My site ... how to file bankruptcy in Florida

Anonymous said...

bape
hermes outlet online
kyrie 8
jordan shoes
golden goose
bapesta shoes
bape
curry shoes
golden goose outlet
golden goose official