Tuesday, February 9, 2010

Foietaj cu pesto si rosii



Reteta aceasta am preluat-o de pe un blog pe care il urmaresc cu mare placere, Amuse bouche. Nu am facut modificari, am adaugat doar putin parmezan.
Este, in opinia mea, un aperitiv perfect!

Am folosit:
- aluat foietaj
- 4 rosii (nu va uitati la poza :) )
- pesto
- parmezan ras
- busuioc



Daca aveti busuioc proaspat, cu ata mai bine. Eu tocmai cumparasem un buchet de la magazin, care arata superb, insa cum am ajuns acasa s-a pleostit foarte urat. L-am pus la uscat si am folosit busuioc din borcanel :)

Se taie aluatul in dreptunghiuri. Mie mi-au iesit 8 bucati.
Se "ung" cu pesto.



Se aseaza felii de rosii peste.



Se presara parmezan ras si busuioc.



Se dau la cuptor, 180 grade pentru circa 20 de minute.



Sunt extraordinar de crocante si delicioase, iar rosiile merg de minune cu busuioc si pesto.

13 Comments:

cupcake said...

la cum arata te cred ca sunt delicioase...

Ina Todoran said...

wow, sunt sigura ca e un aperitiv delicios!

Elena said...

Hej!
Du har fått en award av mig. Kika in hos mig så får du veta mer.
Elena.

Poppy said...

@Antzu' Chiar au fost delicioase!

@Ina Da Ina, si nici nu cad greu la stomac (daca se serveste doar una)!

@Elena Tack så jättemycket! Jag blir alltid glad när jag får presenter! :)

Mariana said...

Poppy,da sint grozave !sa stii ca le fac si eu!

Adriana said...

Arata super aperitivele si cred ca sunt f bune ma bucur ca am descoperit blogul tau ca nu stiam ce produse pot gasi in Suedia si ai retete super

Mariana said...

Poppy , un premiu pentru tine!Te astept sa-l ridici!
O zi buna!

Poppy said...

Mariana, neaparat trebuie incercate :) Am si ridicat premiul, apropo :)

Adriana, multumesc pentru aprecieri, da, se gasesc ingediente de mare calitate in Suedia. Pacat ca unele pe care le aveam acasa nu le am aici... dar improvizez! :)

kristina said...

superb arata , incerc si eu azi :)
trebuie sa ajung la magazin sa cumpar alut.... dar ninge atat de rau:(

Poppy said...

Da Kristina, ninge de 2 luni de m-am saturat nu mai pot :) Dar merita :)

kristina said...

haha au iesit minutate barcutele cu pesto am facut numai 8 si eu... evident au fost devorate de ai mei toate..... mai mie imi place zapada dar deja cei mult e mult, aseara eram cu mopul pe geam sa imi dezapezesc antena :)apropo in ce parte a Suediei esti ?

Poppy said...

Haha cu mopul:)
Eu sunt in sud si la noi e aiurea rau :( Nu am mai vazut soarele de vreo 2 luni si azi a nins iar viscolit :( Si iar la tv zic astia "oväder i södra Sverige" :(( off
Ma bucur ca v-au placut barcutele :)

Anonymous said...

Vai ce bunatate.Arata foarte bine.