Saturday, September 5, 2009

Salata de pui cu telina si curry

Photobucket

E perfecta ca si aperitiv sau pe paine ca si sandwich, sau chiar si asa, goala. Una dintre preferatele mele din categoria "salate cu maioneza".

Am folosit:
2 piepti de pui
1 telina (radacina)
4-5 felii de ananas
curry
sare
125g maioneza
125g smantana

Photobucket

De la mine din poza lipseste smantana. Eu am adaugat-o jumi-juma cu maioneza ca sa realizez un amestec mai "light". Se poate folosi doar maioneza pur si simplu.

Pieptul de pui se pune la fiert in apa cu vegeta. Se poate face si pe gratar dar nu trebuie tinut mult sa nu se intareasca.
Telina se curata si se da prin razatoare. Feliile de ananas se taie cubulete mici.

Photobucket

Pentru sos, se amesteca maioneza cu smantana si se adauga sare dupa gust si curry. Cantitatea de curry depinde de gustul fiecaruia. Daca vreti un gust mai pronuntat, turnati fara grija ca iese bun :) Daca vreti un gust mai delicat, putin curry face minuni si potenteaza celelalte ingrediente.

Photobucket

Se amesteca toate si e gata.

Photobucket

Photobucket

Trebuie lasata la frigider pentru cateva ore ca sa traga. E o salata foarte parfumata si racoritoare, extrem de simplu de facut si o recomand din toata inima!

Photobucket

PS: am mancat-o cu o ciabatta minunata si frunze proaspete de salata!

Photobucket

10 Comments:

Oana said...

salata asta este dementiala si una din preferatele mele, ananasul, telina, pieptul de pui....yamiiii.

Poppy said...

Foarte foarte buna salta intr-adevar. Am cam luat piuitul cu reteta asta la vreo cativa prieteni :)

teostan said...

I-am facut prietenului mei azi dimineata si i-a placut foarte mult! Intr-adevar nu in fiecare zi face omul asa ceva

pandora bracelets said...

This blog has got a lot of really helpful info on it! Thanks for sharing it with me

yanmaneee said...

supreme outlet
nike air max
supreme hoodie
louboutin outlet
goyard handbags
louboutin
air jordan shoes
air jordans
hermes birkin bag
coach outlet online

turoon said...

click here to find out more Dolabuy Goyard check here Check This Out visit the site gucci replica bags

sefesea said...

f9t08w5h57 l0h13s5o78 m1c23y4q98 e8f68o1e14 k6a38j7k93 p4o69t5v05

Unknown said...

k9f95x6d62 o9q10q0n03 s8b01m0z75 d0c03x9o15 e1m79v8h91 b4i06m7x41

Dapper Cat Blog said...

Appreciatte this blog post

Anonymous said...

kyrie 9
bape official
air jordan
palm angels
ggdb outlet
golden goose outlet
bape hoodie
off white hoodie
goyard
hermes outlet