Tuesday, March 31, 2009

Salata cu ton, fasole si porumb fiert

Photobucket

Am avut o conserva de ton, cam de multisor as putea spune, si o conserva de fasole (de la o incercare de-a mea nu prea reusita de a face iahnie de fasole)si m-am hotarat sa incerc o salata dintr-aceea "cu de toate" sau mai bine zis "cu ce este prin frigider". Asa a iesit salata asta de ton, plus ce am avut si mi s-a parut ca se potriveste. Rezultatul a fost unul delicios! Si sanatos pe deasupra!

Am folosit:
1 conserva ton (in suc propriu)
1 conserva porumb fiert
1/2 conserva fasole fiarta
1 ou fiert
1 ceapa mica
ulei de masline
1/2 lamaie sau lime
sare, piper

Photobucket

Photobucket

Am amestecat toate treburile astea si am adaugat uleiul, sare si piperul dupa gust si zeama de la jumatatea de lime. Nimic complicat, doar o salata normala, satioasa, si foarte gustoasa!Am savurat-o cu Wasa.

Photobucket

Photobucket

2 Comments:

Unknown said...

navigate hereGet More Info newsarticle have a peek at this web-siteVisit Your URL

neighneet said...

replica bags paypal accepted replica hermes bag i8b94g1r03 replica bags wholesale mumbai replica prada nylon bags try here b7x05t0q89 replica bags blog replica bags in pakistan this content u3l46m9k66 7a replica bags wholesale