Sunday, August 15, 2010

Vacanta si planuri noi



Vacanta este pe sfarsite si in curand voi reveni pe blog, cu noi retete si noi planuri. Stiu ca am fost cam sporadica in postari in ultima vreme, si imi pare rau, dar am avut atat de multe probleme de rezolvat si atat de putin timp!

In legatura cu planurile noi, voi incepe un nou blog, un proiect mai vechi de-al meu, despre Stockholm si tot ceea ce tine de capitala suedeza. Va fi mai mult un blog axat pe photos, facts and tips, deoarece chiar daca nu cred ca imi lipseste cu desavarsire talentul de jurnalist, nici nu cred ca voi face cariera in aceasta bransa :)

6 Comments:

Mariana said...

Da? Abia astept!
O saptamina frumoasa!

Anonymous said...

Super idee. Stockholm e un oras minunat, o sa-ti urmaresc cu inters noul blog. Sa nu-l abandonezi nici pe acesta... :)

VertAnge said...

Pana la Stockholm eu as vrea o cronica despre aceasta vacanta. Poza imi da asa un sentiment de liniste si pace...
Vacanta placuta in continuare si mult succes cu noul proiect!

Anonymous said...

Mult succes! Astept si eu reportaje din Stockholm.

Raluca Octavia said...

Ce frumosss!De abia astept!
A fost wooowww,iar in Stockholm am cedat si am plans, pe plaja, in limba mea...de dor,(in avans, plecam peste 2 zile) de ciuda!
Foarte buna ideea!

Poppy said...

Multumesc tuturor pentru incurajari!
Voi actualiza ambele bloguri, cel despre Stockholm in fiecare zi. Micul meu blog culinar nu il voi abandona :) E ca o carte de bucate personalizata pentru mine si n-as putea fara el :)

@Raluca Ma bucur nespus ca ati avut o vacanta reusita si sper sa revii intr-o zi :)